Jakie są dostępne opcje dostawy?

Oferujemy dostawę przesyłką kurierską. Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 149 zł.
Więcej informacji na temat dostawy znajdziesz w zakładce DOSTAWY I PŁATNOŚCI.

Czy można składać zamówienie z innego kraju niż Polska?

Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski.

W jakich godzinach dostępna jest obsługa klienta Bath & Body Works i jak mogę się skontaktować?

Dział Obsługi Klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Prosimy o kontakt pod wskazany adres e-mail: sklep@bathandbodyworks.pl

Czy mogę zobaczyć historię moich zamówień?

Możesz zobaczyć swoją historię zamówień za pomocą naszej strony internetowej. Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej:
1. Zaloguj się na naszej stronie internetowej i kliknij w zakładkę „Zaloguj się” na samej górze strony.
2. Kliknij w zakładkę „Zamówienia” po lewej stronie. Po kliknięciu zostanie wyświetlona historia Twoich zamówień.

Jak długi jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Standardowy czas realizacji zamówienia to od 2 do 14 dni roboczych. Informację o przewidywanym terminie wysyłki otrzymasz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W przypadku gdyby dane teleadresowe nie były wystarczające, skontaktuje się z Tobą firma kurierska.

Otrzymałem zamówienie, jednak nie jestem zadowolony. Jak mogę dokonać zwrotu?

Bath & Body Works stara się zapewnić klientom najwyższy poziom obsługi. Możesz wymienić lub zwrócić nieużywane, oryginalnie zapakowane produkty, które nie spełniły Twoich oczekiwań w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia na podstawie faktury elektronicznej.
Więcej informacji znajdziesz na stronie dotyczącej zwrotów i wymian.

Jak mogę usunąć moje dane z listy mailingowej?

Przykro nam, że rozważasz zaprzestanie subskrypcji naszego newslettera. Napisz do nas na adres: sklep@bathandbodyworks.pl lub dane.osobowe@alshaya.com
Możesz także zrezygnować z subskrypcji newslettera wybierając tę opcję w momencie otrzymania naszego newslettera. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony na stronę internetową, na której możesz potwierdzić chęć rezygnacji z subskrypcji.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Twoje zamówienie mogło zostać anulowane z kilku powodów. Najczęstsze z nich to:
• Jeśli wybrane produkty zostały wyprzedane – w takiej sytuacji otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o anulacji oraz instrukcją, co należy zrobić dalej.
• Jeśli zażądałeś anulacji zamówienia. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulowania zamówienia.
• Jeśli nie udało się dostarczyć zamówienia.
• Jeśli płatność nie powiodła się.

Złożyłem zamówienie i chciałbym się dowiedzieć, z jakiej firmy kurierskiej korzystacie?

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Możesz zmienić swój adres dostawy logując się na naszej stronie i wybierając zakładkę „Zaloguj się”, a następnie „Adresy”, gdzie możesz usunąć lub dodać adres dostawy.
Jeśli już złożyłeś zamówienie, zmiany dokonane w tej zakładce nie zostaną zaktualizowane
Jeśli już złożyłeś zamówienie, zmiany dokonane w tym obszarze nie zmienią szczegółów dostawy istniejącego zamówienia.
Jeśli zamówienie zostanie już odebrane prze firmę kurierską, masz możliwość zmiany adresu na stronie DHL.

Po złożeniu zamówienia, kiedy płatność zostanie ściągnięta z mojego konta?

Twoja karta kredytowa zostanie obciążona, kiedy zamówienie opuści nasz magazyn. Karty płatnicze zostaną obciążone płatnością po potwierdzeniu zamówienia.

Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i informacjami dotyczącymi dostawy.
Prosimy o upewnienie się, że wszystkie informacje zawarte w potwierdzeniu zamówienia są prawidłowe, ponieważ nieprawidłowe informacje mogą wydłużyć czas dostarczenie zamówienia.

Zapomniałem hasła. Co powinienem zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij zakładkę „Zaloguj się”, a następnie wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłana instrukcja, jak zresetować hasło.
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail dotyczącej resetu hasła w ciągu godziny, sprawdź folder SPAM. Jeśli mimo tego wiadomość do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami na adres sklep@bathandbodyworks.pl

Czy mogę zmienić sposób płatności?

Jeśli zamówienie zostało już złożone, nie ma możliwości zmiany sposobu płatności.

Czy istnieje minimalna kwota zamówienia?

Nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Zrealizujemy każde zamówienie.

Czy można łączyć ze sobą kilka zamówień?

Po zakończeniu zakupów nie można ręcznie łączyć ze sobą dwóch lub większej liczby zamówień, ponieważ pierwsze zamówienie będzie już przetwarzane w magazynie. Nie chcemy opóźniać jego realizacji, za to wysłać je do Ciebie w jak najkrótszym czasie.